ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ

1. Голограма

З 1 квітня 2016 року всі упаковки офіційних камер GoPro, що реалізуються партнерами ТОВ «Экстрім Прайд», оздоблюються захисним голографічним стікером круглої форми діаметром 20 мм (дивись зразок), який розташовано у лівому нижньому куті прозорої пластикової частини упаковки.

Голографічне зображення, що містить стікер складається з напису «EXTREMEpride» та напису мікрошрифтом «UkraіпеУкраїна»

2. Індивідуальний
номер

Індивідуальний номер (ID) присвоюється усім без винятку камерам GoPro та деяким преміум аксесуарам GoPro (BatteryBacPac, LCDTouch ВасРас). Перший стікер з ID розташовано на нижній частині упаковки камери, другий стікер-розташовано у самій камері у відсіку аккумулятора.

Номери обов’язково мають співпадати. Під час придбання камери обов’язково перевірте справжність камери (аксесуара)

Це можна зробити на офіційному сайті http://extremepride.com.ua/, на головній сторінці, у правому верньому куті розташовано віконце «ПЕРЕВІРКА ОФІЦІЙНОСТІ GOPRO», в яке потрібно ввести ID (літери обов’язково вводяться латиницею).

Якщо камера (аксесуар) сравжні, з’явиться напис «Вітаємо! Ви щасливий власник офіційної камери GoPro».

3. Гарантійний
талон

Вимагайте надання заповненого гарантійного талону.

4. Інструкція
українською мовою

Обов'язково має надаватися до камери.

5. Магазин
офіційний
партнер

Магазин, в якому ви придбаєте продукцію GoPro зазначено в переліку на http://extremepride.com.ua/ в розділі «Де купити»

6. Підтримка

Гарантійні обов'язки Виробника та безкоштовне сервісне обслуговування поширюється тільки на моделі, офіційно імпортовані в Україну.

У разі виявлення дефекту виробництва, GoPro проведе безкоштовну діагностику, ремонт, заміну дефектної частини або продукту за власним рішенням.

Гарантія не поширюється на водостійкий бокс, кріплення, ремені, наклейки, двосторонній скотч, присоски, програмне забезпечення, деталі обробки і корпусу, батареї і акумулятори, програмне забезпечення (ПЗ), кабелі з'єднання і інші деталі, які мають обмежений термін використання (служби).

7. Додаткова інформація

Компанія Екстрім Прайд здійснює 12 місячну гарантійну підтримку, придбаних у офіційних дилерів, камер GoPro і преміум аксесуарів.

Під безкоштовним сервісним обслуговуванням йдеться про безкоштовний для споживача ремонт, усунення недоліків (дефектів) вибору (включаючи заміну запасних частин), які виникли з вини виробника.

GoPro не несе гарантійну, або будь-яку іншу, відповідальність за можливу шкоду, прямо чи побічно нанесену людям, домашнім тваринам, майну у випадку, якщо це сталося в результаті недотримання умов чинного законодавства, здорового глузду, правил та умов експлуатації камери і її частин і кріплень, навмисних або НЕ акуратних дій (бездіяльності) споживача або третіх осіб, дії обставин непереборної сили. Враховуючи можливість помилки споживача при закритті водонепроникного боксу, GoPro не несе гарантійної відповідальності за перебіг водонепроникного боксу або за будь-яку шкоду від такого перебігу.

пїЅ 2017, Extremepride.